090409: död hund killed by train

hej god kväll mina trogna läsare. jag undrar lite var alla nykomlingar tog vägen. tyckte dom inte om min blogg tro? det kan man undra. det måste finnas någon annan anledning..

min första dag på påsklovet blev bra bra. jag gick upp tidigt. duktigt. åkte och träffade nyvakna muggnar som var på dåligt humör. jag fick henne på bättre humör.. tills hon såg bilden jag la upp här nedanför :) ja och sen... tåg. bk. jag var snäll och köpte kläder till m to the g också. träffade josefine. nu sitter jag i sängen med massor av folk ja. bra mysig torsdag så nu ska jag fortsätta. tänkte bara att en uppdatering behövdes. det var på tiden så att säga. hoppas att ni har det bra va. vi hörs och ses puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0