090811: just idag är jag stark (?)

jag hade ju kommit på en rubrik men nu har jag glömt.. fan. (ja jag brukar tänka på min blogg rätt så ofta. du också) haaaah, nu kom jag på en sak som jag tänkte på att jag skulle skriva ner när jag kom hem. för ett par timmar sedan vandrade jag runt inne på gina tricot... jag bara gick där och kollade på alla som sprang runt och röck i kläderna. jag hatade dom allihop. jag störde mig så mycket på dom. och på kläderna dom just skulle köpa. de ska ju ha samma kläder allihop. likadana* det kändes bara så tråkigt.... dött.

ja efter hela 45 minuters sömn inatt 07.45-08.30 så har jag idag hunnit med att:
- besöka tandläkaren
- äta en kycklingsallad + ett halvt wienerbröd
- inhandla lite saker. se bilderna nedaaaaaaaaaaaaaan



jaha vad är då detta? svar: anteckningsblock, solpuder, faceMASK, tshirt

jag är så trött. 45 minuters sömn räcker inte va. jag känner att: vem är jag? vem är du? vad gör jag?
ska jag kunna hålla mig vaken tills ikväll så att jag då kan somna SÅ GOOTTTT som ingen annan någonsin sovit.. jag tror inte det. det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0