091213: LUCIA.

Grattis mamma och Lovisa på födelsedagen idag. ♥

i fredags slet vi som djur i tolv timmar. Jag, johanna och suzi. först i skolan sen direkt vidare till hotellet. När vi äntligen var färdiga med jobbet så gick vi en sväng till Bistro där vi lyssnade på Michael jackson. han var sjukt duktig. Ja han är ju död, men det var michael #2. Jag lyssnade nyss på en "okänd inspelning" som jag hittade på mobilen och det var när han sjöng och jag mindes inte fel, han var gryyyym.

Igår fyllde älskade Liza 18 år. efter 7 timmars jobb på hotellet åkte jag hem till henne och där bjöd de på mat och fika :) mys. UTGÅNG blev det sen, för alla utom mig. Har aldrig varit så slut som jag var igår så jag var tvungen att skippa firandet :( Istället åkte jag hem till farmor. där somnade jag direkt, 21.00 och så sov jag i 14 timmar. Idag har jag badat badkar i två timmar, ätit lite mat, fikat och kollat på luciatåget.

Nu är jag hemma. jag har fortfarande ingen energi så det känns inge roligt alls :/ Ska kolla på Solstorm sen sova igen. Hoppas på en bättre dag imorgon. synd bara att den börjar med en timmes engelska B. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0