no idea

mitt hetsinlägg igår till lisa fungerade bra. nu har jag lust att berätta allt om min dag:
jag blev väckt klockan elva och det var jätte jobbigt. jag tog en kopp kaffe och satte mig och spelade tvspel. satt där, tog en dusch och gjorde mig iordning (blabla) sen åkte jag och träffade mickis. tog bussen med madde. åkte buss med lisa till linde och så handlade vi allting som vi behövde ha, blandannat en film (hyrde) som inte funkade när vi skulle kolla på den :) liseenliz.blogg.se < ja. nu har vi kollat på en annan film, ätit allting vi handlade och sådär.

imorgon ska vi upp till skolan och det känns allt annat än roligt mysigt ja :> hoppas det går fort. och fredag också. sen är det helg :)

var tvungen att sitta och vänta medans lisa solade, tog en bild. fin fin fin fin fin fin fin...lisa vill ha datorn nu.
så, jag drar. godnatt sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0