090701

nu har jag nyss klippt gräsmattan. när jag satt där så tänkte jag att "de som har åkgräsklippare när de är små måste ju bli bättre bilförare. de lär sig hur man ska styra och så" hmm...

bestämde nyss att det blir utgång i helgen med helene :) jag har saknat att umgås med henne så jag hoppas att det blir kul som tusan. jag tror inte att det kan bli annat än det. jag älskar att vi alltid är så bra kompisar när vi ses även fast vi nästan aldrig umgås nu längre. det kan gå år... det skulle ändå inte kännas som att vi glidit ifrån varandra :> MEN! för det så vill jag inte att det ska gå år mellan varje gång vi ses. haha. men nu var det ett braaaaa tag sen så jag ser fram emot helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0