090712: dagarna bara går

hahaha.
jag sitter fortfarande hemma hos lovisa. det är så mysigt här. vi tittar dessvärre på linde förr i tiden-filmen? va? haha. jomen de andra verkar tycka att det är väldigt intressant faktiskt.

jag vill skriva så mycket här i min blogg men jag orkar inte.. eller jo det är ju det jag gör men jag KAN inte rättare sagt. när man sitter och skriver så känns det som att man pratar med sig själv, vilket man gör. MEN.. sen är det så att alla kan läsa det jag nu sitter och skriver så.. jag står över att skriva ner mina innersta tankar även fast jag är sååå sugen på det just nu.

idag vill jag säga att: slösa inte bort din tid på att vilja ha något om du inte ens har försökt. gör allt du kan. SEN kan du ge upp. okej? :) och bry dig mest om dig själv, eftersom att det är dig själv som du aldrig kommer att bli av med. haha. det var riktigt djuuuupa tankar ifrån mig emelie såhär på söndagskvällen. jag är sugen på att se en film nu!

nu ska vi se på.. flyg över lindesberg? okej.






















Kommentarer
Postat av: lis

det var ju faktiskt intressant :O

till moa ikväll och kolla klart på den :):)))

2009-07-13 @ 16:07:51
URL: http://liseenliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0