090620: hahahahahaha

alltid ett litet skratt sådära. eller "jag är så trött" eller "tiden går för fort". jag kom nyss på mig själv. kanske är lite enformig. mitt liv kanske inte innehåller så stor variation just nu men det gör ingenting. just nu har jag en sak som jag sitter och skrattar åt + att jag är trött + att tiden går fort som tusan.

jaha. igår då.. först var jag på en mysig midsommarmiddag och sen hade vi bara roligt :>

/mliii i väntan på...

några bilder från de senaste dagarna.






då jag vet att jag gjorde allt jag kan
ger jag mig rätten att ge upp.

Kommentarer
Postat av: moa

jaha, skulle jagvara söt där då eller?

2009-07-16 @ 11:39:41
Postat av: tarja

Fina bilder.

2009-07-16 @ 12:46:31
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0