då jag vet att jag gjorde allt jag kan ger jag mig rätten att ge upp.

jag vill inte sitta här. vill tillbaka till peace and love. jag hade tråkigt en enda liten gång och det var när linnie var otaggad. jag är sugen på att åka tillbaka. jag såg en spegel två gånger på fem dagar. jag ska be linnie skicka alla kort till mig sen. haha. usch.

jag är så rastlös. imorgon ska vi ha en grillkväll. jag saknar er redan kompezar. jag saknar linnies och min morgonstund på brunnen med kaffet i solen. iPodcdspelarkillen. lizas glada ansikte. jag och jessica på håkan. tiden innan vi nästan blev överkörda på vägen.......  jag måste gå och göra någonting nu innan jag går sönder. kan inte sitta still längre va.

2cool2bereal. ♥

Kommentarer
Postat av: Becca

Det är ju det som är charmen med festival,att alla ser helt naturliga ut och inte har sett en spegel på flera dagar! Alla blir så mycket mer humana på fet sättet!:)

2009-06-29 @ 23:26:15
URL: http://reberecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0