091116: Vad ska det bli av dig?



Hur var det nu? Mickis var tvungen att komma på engelskan imorse ja, för annars skulle jag dö lite grann sa jag igår. Jag vaknade halv tolv idag :) Jag skyndade mig iväg till skolan men det enda jag hann göra där var att äta en macka och säga grattis till Kleber som fyller 18 år idag. jahaja sen slutade vi visst..

Jag gick tillbaka till Lisa direkt och hon var som vanligt i full gång med att städa? vad är det med människan? Jag hjälpte henne i allafall att städa lite här vid datorerna så nu tycker jag att jag förtjänar en liten farmville-paus.

Vad ska vi göra nu då? i min mage finns det bara vatten, kaffe och apelsindricka så jag skulle behöva en liten bit att äta. Kanske åker vi hem till mig snart.. det gör i alla fall jag. Jag ska sätta upp taklampan, persiennen och gardinerna som jag inhandlade igår.

Vädret? reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegn....
regniga måndagar står inte högst upp på min lista ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0