091128: hemmakväll.

Har varit hemma hela dagen idag. ♥ en av anledningarna till det var väl allt gott som fanns hemma! Alla tror väl att det enda jag gör är att äta. Jag började kolla på flickan som lekte med elden men jag böt ganska snabbt till Bridget jones dagbok haha. Den andra vill jag inte kolla på när jag är ensam så den sparar jag.

Ska fortsätta se på filmen och sen ska jag sova så att det blir imorgon. Mami ska baka lussebullar. Jag hade hellre velat ha kanebullar men det hör tydligen inte till. "Det ska vara lussebullar". jaja, det duger väl det också..

puss, godnatt och sovgott.


Kommentarer
Postat av: lis

Vi kan kolla på flickan som lekte med elden imorgon <33333 :DD

2009-11-29 @ 21:05:32
URL: http://liseenliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0