091019: du, om någon, borde förstå att man inte gör såhär mot mig.

jag vet inte riktigt vad det är. kanske är det hösten och mörkret.. jag har bara ingen ork. kom nyss på att jag inte har ätit sedan skol-lunchen vid elva idag. skum dag. balubalaa. jag började dagen med att slå ner min lampa så den gick i kras.. det var den sista lampan jag hade på mitt rum. jag bara ramlar runt hela tiden.

jag känner mig alldeles för konstig och trött i huvudet nu för att skriva mer. ska ta och somna till några scrubsavsnitt tror jag. men först - ÄTA något. nej allra först ska jag lyssna igenom melissa horns nya album. underbart.

GRATTIS TILL MIN ÄLSKLING lilla kusin som fyller 9 år idag. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Puppisssss? <3

2009-10-20 @ 13:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0