091030: hej små vänner.

fredag idag. vilken HÄRLIG dag! jag vaknade nyss och det första jag gjorde var att läsa moas blogg. där såg jag att hon hade gjort en to do list fast bara över dagen. på mina listor brukar jag alltid skriva ner ALLA saker jag tänker på att jag måste göra. även om det är om.. ett år? men nu tänker även jag skriva en som bara är över dagen. dock UTAN tider för jag är verkligen sämst på att passa tider :)

här kommer den då.
fredag 30/9. WHAT TO DO?
- äta frukost
- kolla datorn
- sminka
- platta håret och sedan ångra mig
- sätta upp håret as usual
- gå ner på stan
- möta josefine
- köpa: maskeradkläderna, jeans, stickad tröja, smink.
- äta?

sen har jag inte planerat mer. antar att jag ska kika på idol. i en rutig fotölj, iklädd stora tofflor och en morgonrock, smuttandes på lite kaffe. haha neeeeee. vad ska ni göra ikväll era galningar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0