Eller vill du bara att jag ska avsky dig?

Ja inte vet jag men något fel är det i allafall.

gårdagen kommer jag knappt ihåg, sov mest. idag har jag också sovit jättemycket, fast i bilen till & från Stockholm. Jag vaknade när vi hade stannat utanför Statoil.
Trots att jag inte var sugen på någonting så gick jag in på statoil och mot baguetterna - ställde mig där, tittade på dom och så hör jag mig själv säga: "jag vill nog ha en banucka! ..eller VA?"

Jag måste inte sova för det har jag ju redan gjort, jag tror att jag har lite feber. taskigt eftersom att jag ska upp tidigt imorgon och dra till stockholm igen ._.

nuuuuuuuuu.. ska jag dricka upp min fanta vilda bär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0