FRI ATT FÅ DET JAG VILL

Jag har så mycket småsaker jag vill dela med mig av, inte för att det är något intressant, inte heller för att jag tror att ni vill ta del av det.. bara för att. Har man en blogg måste man ju skriva något, och jag brukar skriva det mesta småsaker jag tänker på i skrivandets stund även om det är helt ointressant.

Kan äntligen läsa smset jag fick för en timme sen. vågade inte göra det ifall att det skulle vara Johanna som hade skrivit något i stil med "FAN VA BRA ATT... VANN PARADISE HOTEL" då jag inte hade hunnit kollat på finalen än, men nu så har jag gjort det och det var inte något sådant sms och Emanuel vann!

När gör de chokladkalendrarna? Jag undrar hur länge chokladen ligger där i, den smakar ju lite damm men det är något visst med den ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0