IBRACADABRA

hej jag kom nyss hem från skolan, det börjar låta tjatigt. Jag har lite problem att skriva på tangentbordet pga av mina plåster på båda pekfingrarna? vad hände där? Jag vet inte.

över till nästa grej: När jag kom innanför dörren stod där på bordet en fet sockerkaka med choklad och grejer i. FINT tänkte jag och tog en fjärdedel av den.. såhär i efterhand känns det inte lika fint. euh

Vad mer av intresse kan jag berätta för er? jo att ikväll var jag bartender nr 1 i skolan.




varför är det där välstädat i jämförelse med hur det ser ut på mitt rum just nu?
ALLT ja äger och har ligger utspritt på mitt golv. har jag ens ett golv?

Kommentarer
Postat av: Bragejeanette

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-04-14 @ 09:45:17
URL: http://bragejeanette.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0