FÖRVIRRAD

.................

imorse vaknade jag klockan nio. satte mig upp, ramlade tillbaka ner på kudden, efter ett flertal misslyckade försök att resa på mig tittade hasse in genom dörren som en räddare i nöden och han gick snällt och hämtade ett glas vatten åt mig innan han gick och la sig igen. Synd bara att det var varmvatten...

jag vet inte vad jag skulle komma fram till. tänkte kanske försöka berätta om min dag men jag har inte gjort någonting alls! Gått en promenad, legat i suzans soffa och kollat på Sex and the city, tagit tåget hem

& när jag kom hem väntade mat, daimstrut, kaffe, en varm soffa och wallander på mig Nu har jag lagt mig i sängen, vill se på UP men jag har den inte.. fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0