POPPIS

Gick upp mitt i natten kändes det som, imorse alltså. klockan halv åtta. Ibland kan jag bara inte gå upp på morgonen, spelar ingen roll hur länge jag sovit.. jag är INTE en morgonmänniska.

Idag har jag träffat josefine & öst i mig popcorn med henne Hasse och Kim. när jag lämnade dom ikväll så började det gå åt för mig och det blev en dålig kväll..

nu ska jag stänga av telefonen och vara för mig själv och förhoppningsvis somna snart. Imorgon ska jag upp ÄNNU tidigare än idag ._.

en sak till. Jag var hos tandläkaren idag och hon sa att jag om en månad ska ta bort tandställningen som jag haft i FEM ÅR!!!! helt sjukt. Tänker inte ens på att jag har den, den ska vara där? Den har ju varit där så länge jag kan minnas. Undrar hur livet utan den kommer att bli. De e de N får se :)) hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0